Loyalty megoldások
A törzsvásárlói programok mindenkori és legfontosabb célja, hogy a programot üzemeltető cég
  • minél jobban megismerje a vásárlói, ügyfelei igényeit és szokásait, (adatgyűjtés, adatbázis építés, elemzés) 
  • vevőivel személyre szabott és idővel interaktív kommunikációt alakítson ki, (szegmentáció, vevőérték meghatározás, kommunikáció)
  • a vásárlói hűséget, a vevők elkötelezettségét, emocionálisan, „érzelmi híd” megteremtésével is erősítse. (imázs-építés),
  • a vásárlási értékeket hosszú távon maximalizálja (direkt üzleti cél)

Tehát a mindenkori vásárlói igényekhez igazított kínálat és az időben bevezetett kapcsolódó szolgáltatások olyan versenyelőnyt jelentenek a konkurenciával szemben, amely a fogyasztók elégedettségének növekedése révén a cég hatékonyabb és nyereségesebb működéséhez vezet. Az általunk fejlesztett és szolgáltatott megoldások lehetőséget biztosítanak a kártyarendszer üzemeltetői számára, hogy partnereinek kedvezményeket, pontgyűjtési lehetőséget adjon, vásárlói, fogyasztási szokásaikról a feldolgozó adatbázis révén értékes információkat gyűjtsön és elemezzen, amellyel tovább erősítheti addigi piaci pozícióit. A rendkívül sokrétű információ teljes körű szolgáltatás és bizonyos logisztikai kérdések vállalati menedzselésére és naprakész elemzésére, valamint a költség-hatékony megoldások egyszerű bevezetésére teszi képessé a vállalat vezetését. Saját erőforrásai segítségével biztosítja a versenypiacon tevékenykedő vállalatok és intézmények számára, hogy a saját területükön szükséges tudásra építve a lehető leggyorsabban követhessék a külső és belső kihívásokat.

Loyalty rendszerek támogatása IT eszközökkel

Az IT eszközökkel létrehozott loyalty rendszereink marketing lehetőségei a következők:
  • vásárlók márkahűségének kialakításához és fenntartásához kiváló eszköz a pontgyűjtésre szolgáló intelligens kártya és a vele azonos rendszerben működtetett, a vásárlói attitűdöket nyilvántartó és azokat feldolgozó intelligens üzleti adatbázis.
  • A fejlett informatikai alapokon (chiptechnológia) létrehozott törzsvásárlói programok révén a korábbiaknál pontosabban megismerhetővé válnak az adott cég vásárlóinak/ügyfeleinek vásárlói szokásai. 
  • A vásárlókat/ügyfeleket a tényleges vásárlásaik alapján lehet szegmentálni, azaz a vásárlói- vagy ügyfélértéküket meghatározni. Ennek ismeretében hatékonyabb üzleti/kereskedelmi stratégiát lehet kialakítani. Ezt a piaci stratégiát a folyamatosan frissülő vevőadatbázisra támaszkodva hatékony marketing tevékenységgel lehet támogatni.
  • A hatékony marketing alapja a rendszeres, személyre szabott, mozgósító erejű kommunikáció megteremtése 
  • Egy hatékony törzsvásárlói program elsőszámú célja a fogyasztók elégedettségének növelése, azaz 
  • a meglévő vásárlók megtartása, (aktivitás fenntartása, reaktivizálás) 
  • újak konkurenciától történő elcsábítása, továbbá 
  • a fogyasztói magatartásuk módosítása a cég lehetőségeihez igazítva (pl.: vásárlási tranzakciók értékének és gyakoriságának növelése; forgalomterelés regionális, vagy akár üzletenkénti igényekhez igazítva)

Az adatbázisokon alapuló marketing

Az adatbázis technológián alapuló marketingtevékenység főbb előnyei, és elemei összegezve a következők:
  • információgyűjtés a vásárlási szokásokról,→ adatbázis építés
  • az igények felmérése, csoportosítása, súlyozása, → adatbázis elemzés
  • a vásárlók csoportosítása, → szegmentálás
  • a vonzó, mozgósító, célzott ajánlatok kiküldése,→ kommunikáció
  • vevőreakciók ellenőrzése a tranzakciós-adatbázisból→ hatékonyságmérés

A fenti modell alapján működő törzsvásárlói hűségprogramunk nagyszámú és összetett jellemzőkkel bíró vásárlói tömegeket is hatékony marketing kommunikációs rendszerbe tudnak integrálni és könnyen képesek kezelni.

Az ilyen törzsvásárlói hűségprogramok alapját az adatbázis-marketing és azt kiszolgáló korszerű informatikai háttér képezi. A CompuWorx partnerei üzleti eredményességének elősegítésére törekszik a minél magasabb szintű technológiai keretek és lehetőségek biztosítása révén.

Törzsvásárlói kártyarendszerünk a következő termékeket és szolgáltatásokat tartalmazhatja, de ügyfeleink egyedi igényeit szem előtt tartva, többfajta megoldást is tudunk biztosítani, az alábbiakban felsorolt lehetőségeken kívül:
  • Törzsvásárlói kártya 
  • Kártya igénylések feldolgozása, kártya megszemélyesítés, postázás
  • PAX típusú POS terminál törzsvásárlói kártya és bankkártya elfogadásra
  • Termináltelepítés, oktatás, 
  • Pénztárgép, számlázó-rendszer illesztő szoftver modul
  • Tranzakciók begyűjtése, feldolgozása, elszámolása
  • Marketing és forgalmi kimutatások, jelentések készítése
  • Ügyfélszolgálat, DM akciók lebonyolítása
  • Rendszerintegráció, egyedi igények kifejlesztése
  • Konzultáció, technikai support